Mano ketvirta lavinamoji veiklos knyga su daugkartinio naudojimo lipdukais

  • Mano ketvirta lavinamoji veiklos knyga su daugkartinio naudojimo lipdukais

    Pagal amžių
    4-5
  • Lavinamųjų knygelių su daugkartiniais lipdukais serijos ketvirtas lygis rekomenduojamas vaikams nuo 4 metų iki... Galutinės amžiaus ribos nėra! Nes kiekvieno vaiko gebėjimai ir įgūdžiai skirtingi, todėl, atsižvelgę į knygelės turinį, galite ja sudominti bet kokio ikimokyklinio amžiaus vaikus. Vaikams, patiriantiems ugdymosi sunkumų, rekomenduojame pradėti nuo 1 lygio.

    Atlikdamas knygelėje pateiktas užduotis vaikas susipažins su lietuvių kalbos abėcėlės raidėmis ir ugdys foneminį suvokimą (gebėjimą skirti kalbos garsus), išskirdamas pirmą žodžio garsą. Prašykite sugalvoti daugiau žodžių, prasidedančių nurodytu garsu, parinkite raidę. Jei ši užduotis kol kas per sunki, imkite tik balsius A, O, U, Ū, I, Y, E, Ė ar kitus pasirinktus garsus. Įgijęs šių gebėjimų, galės perskaityti „Slaptą žinutę“, kuriai reikės garsinės analizės ir sintezės gebėjimų – reikalingų ir mokytis skaityti. Vaikai susidomi raidėmis individualiai, todėl išlaukite, kol vaikui bus įdomios užduotys su raidėmis ir kartu atlikite pateiktas. Užduotys-žaidimai „Mano dienotvarkė“ ir „Gyvenimo ciklas“ skatins įžvelgti įvykių nuoseklumą ir pasakoti pagal paveikslėlių seriją. Kalbinius gebėjimus lavins ir šios užduotys: „Kokia čia profesija?“, „Priešingybės“, „Iš kur atsiranda maistas?“. Skatinkite vaiką pasakoti pateikdami klausimų, pakomentuodami ir praplėsdami vaiko mintis, papildykite jo turimas žinias apie aptariamus dalykus. Stenkitės atsakyti į visus vaiko „Kodėl?“. Juk keturmečiai kodėlčiukai aktyviai domisi pasauliu ir jo tvarka.

    Šioje lavinamojoje veiklos knygelėje taip pat daug dėmesio skiriama matematiniams gebėjimams ugdyti: skaičiuoti, matematiniams veiksmams (sudėčiai, atimčiai) atlikti, orientuotis erdvėje: kairė ar dešinė. Įtvirtinkite atliekant užduotis įgytus gebėjimus kasdienėse gyvenimo situacijose: paprašykite suskaičiuoti aplinkos daiktus, atimti, sudėti. Kalbėkite, kas yra kairėje, kas dešinėje pusėje.

    Neskubėkite atlikti visų užduočių iš karto, dienai skirkite 1–2. Padėkite vaikui, jei reikia, pateikdami užuominų, klausimų, tik neatlikite užduočių už jį. Leiskite vaikui pasidžiaugti sėkme ir džiaukitės kartu su juo, kai jam pavyks atlikti užduotis.

    Prieš pradėdami įsitraukite į bendrą veiklą: kartu suklijuokite lipukus ant užduočių ir iliustracijų. Tai lavina smulkiąją motoriką, be to, taip iš anksto susipažinsite su laukiančiomis užduotimis.

    Pasileiskite į smagią ir kūrybingą mokymosi ir žaidimų kelionę bei praleiskite laiką naudingai su vaiku!

    Su meile – Ingrida