Mano antra lavinamoji veiklos knyga su daugkartinio naudojimo lipdukais

  • Mano antra lavinamoji veiklos knyga su daugkartinio naudojimo lipdukais

    Kodas: 4779053232008
    Kaina 35 
    Šią prekę turime sandėlyje.
    Likutis: 207 vnt.
    Į krepšelį 

    Knygelę sudaro 14 skirtingų veiklų (puslapių) + viršelis su dugneliu

    Pagal amžių
    2-3
  • Lavinamųjų knygelių su daugkartiniais lipdukais serijos antras lygis rekomenduojamas vaikams nuo 2 metų iki... Galutinės amžiaus ribos nėra! Nes kiekvieno vaiko gebėjimai ir įgūdžiai skirtingi, todėl, atsižvelgę į knygelės turinį, galite ja sudominti bet kokio ikimokyklinio amžiaus vaikus. Vaikams, patiriantiems ugdymosi sunkumų, rekomenduojame pradėti nuo 1 lygio.

    Knygelėje esančios užduotys-žaidimai supažindins vaiką su pagrindinėmis geometrinėmis figūromis, ugdys erdvinį mąstymą, skatins įgyti pradinių matematinių gebėjimų, lyginti, rūšiuoti daiktus, priskirti juos kategorijoms. Plės žinias apie supantį pasaulį, ugdys kalbinius gebėjimus.

    Atlikdamas užduotį „Kaip aš jaučiuosi?“ vaikas lavins emocinį intelektą – gebėjimą atpažinti ir įvardinti jausmus, emocijas. Kuo anksčiau įgis šių gebėjimų, tuo lengvesnė bus adaptacija vaikų darželyje – vaikas gebės verbalizuoti ir mokysis tinkamai reikšti bei kontroliuoti kylančias emocijas sudėtingose bendravimo situacijose.

    Naudodami veiklos knygelę žaiskite kartu su vaiku: skatinkite pasakoti, ką matote užduoties lape, kaip atrodo paveikslėliuose pavaizduoti daiktai, maistas, gyvūnai ir kt. Jei atlikote užduotis, pvz., „Gyvas ar negyvas?“, „Maistas ar gėrimai“, galite sugalvoti rūšiavimo žaidimų atskirai naudodami detales su daugkartinio naudojimo lipdukais: daiktas ar gyvūnas, vandens gyvūnas ar sausumos gyvūnas, valgomas ar nevalgomas. Taip įtvirtinsite sąvokas ir skatinsite vaiko mąstymo raidą.

    Paskatinkite vaiką aktyviai tyrinėti, klijuoti detales su daugkartinio naudojimo lipdukais užduočių-žaidimų lapuose. Taip vaikas lavins smulkiąją rankų pirštų motoriką, liesdamas lipdukus pajus švelnų ir šiurkštų paviršius.

    Neskubėkite atlikti visų užduočių iš karto, dienai skirkite 1–2. Padėkite vaikui, jei reikia, pateikdami užuominų, klausimų, tik neatlikite užduočių už jį. Leiskite vaikui pasidžiaugti sėkme ir džiaukitės kartu su juo, kai jam pavyks atlikti užduotis.

    Prieš pradėdami įsitraukite į bendrą veiklą: kartu suklijuokite lipukus ant užduočių ir iliustracijų. Tai lavina smulkiąją motoriką, be to, taip iš anksto susipažinsite su laukiančiomis užduotimis.

    Pasileiskite į smagią ir kūrybingą mokymosi ir žaidimų kelionę bei praleiskite laiką naudingai su vaiku!
    Su meile – Ingrida